Mijn winkelwagen

U hebt niets in uw winkelwagen.

Klantenservice

  • Bezorgen & Afhalen

    Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?

    We geven uw pakket ter bezorging mee aan TNT Post. Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. Wanneer u niet thuis bent, zal TNT Post uw pakket de volgende dag nogmaals aanbieden.

    Wanneer uw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van TNT Post, waarop vermeld staat waar u uw het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of uw buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen!

    Welke manieren van bezorgen bieden jullie aan?

    Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, bieden wij u verschillende bezorgwijzen aan. Zo is er altijd één die bij u past!

    U kunt zelf aangeven waar uw voorkeur naar uit gaat:

    • Uw bestelling wordt bij u thuisbezorgd.
    • U laat uw bestelling afleveren op een ander adres.
    • U haalt uw bestelling af in Hoogeveen. U dient wel eerst een afspraak te maken!

 

  • Prive & Veiligheid

    Wanneer je wat bij ons bestelt, wil je geen pottenkijkers. Geen ongenode gasten die meekijken wat je bestelt. Of erger nog: die er met jouw persoonsgegevens vandoor gaan. Gelijk heb je. Dat zouden wij ook niet willen. Daarom doen we er alles aan, zodat jouw privé-gegevens ook echt privé blijven.

    Carbony.nl houdt graag de hand op jouw knip. Want niemand mag een dief van jouw portemonnee zijn. Daarom maken we gebruik van een beveiligde internetbeveiliging zodra je begint met het afrekenen van je bestelling. Dan krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Via - excuses voor het technische geblabla - SSL worden je transactiegegevens versleuteld over internet verstuurd. Om met SSL te betalen heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het " groene slotje" (zie onder) in je browser.

  • Retourneren

    Ik wil mijn product retourneren, hoe werkt dat?

    Wij doen er alles aan om via onze website te informeren over de artikelen. Mocht een artikel desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.

    Condities retourneren:

    Retourneren en/of ruilen. U dient zich voor iedere gewenste retourzending binnen 14 dagen aan te melden met uw bestelnummer via info@carbony.nl. Deze 14 dagen beginnen vanaf de datum dat u uw bestelling ontvangen heeft. Als uw zending bij ons is aangemeld dan kunt u het item versturen naar ons retouradres, deze vind u in de bevestigingsmail. Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na het melden inclusief de factuur of een kopie hiervan aan ons geretourneerd worden. Het te retourneren artikel moet in zo origineel mogelijke staat worden geretourneerd en hier voor gelden bepaalde voorwaarden De waarde daling door beschadigingen door klant worden met het terug te storten aankoopbedrag verrekend, u zelf heeft getracht een gebrek te herstellen, u de gebruiksaanwijzing en /of gebruiksinstructies niet heeft opgevolgd.

    Frankeren retourzending:

    Uitsluitend de rechtstreekse kosten van het retourneren naar www.carbony.nl komen voor uw eigen rekening, tenzij gezien de aard van uw klacht, anders overeengekomen. U dient uw retour ten alle tijde voldoende te frankeren! Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden door ons NIET in ontvangst genomen en derhalve NIET gecrediteerd.

    Bestellen van vervangend artikel bij een retour:

    Indien u een artikel wenst om te ruilen, verzoeken wij u eerst het te retourneren artikel aan te melden via de email en hierbij al aangeven dat u een ruiling wenst. Vervolgens kunt u na ontvangst van onze email het gewenste artikel bestellen via de normale bestelprocedure op onze website, zet bij opmerkingen ’verrekenen ivm retourzending’ vul ook uw bestelnummer van het te ruilen artikel in deze heeft u per email van ons verkregen. Het bedrag van het retour gekomen product inclusief de door u eventueel betaalde verzendkosten voor het ontvangen van uw bestelling, storten wij zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen terug op het door u aangegeven bankrekeningnummer. Houdt u er rekening mee dat de portokosten voor het verzenden van de geretourneerde artikelen en de nieuwe artikelen voor uw rekening komen.

    Verwerking van uw retourzending:

    Het bedrag van de retouren zal, ongeacht de gekozen betaalmethode, door ons zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen worden teruggestort op uw rekening of als u een ruiling wenst wordt het nieuwe item wat u heeft gekozen opgestuurd. U kunt het product voldoende gefrankeerd sturen naar:
    Carbony.nl
    Calandhof 4
    7423 BN
    Deventer

  • Bestelling

    Waarom moeilijk doen, als het ook gemakkelijk kan? Want iets online bestellen hoeft niet ingewikkeld te zijn. Iets bestellen bij Carbony.nl is in ieder geval zo gepiept. Binnen een paar stappen bepaal je helemaal zelf wat je wilt hebben, hoe je wilt betalen en wanneer je het pakketje wilt ontvangen of ophalen.

    Stap 1: Product selecteren

    Plaats het product in je winkelmandje door op de groene bestelknop te drukken.

    Stap 2: Winkelmandje

    Niet meer weten waar je je winkelmandje gelaten hebt. Altijd vervelend. Dit mag je misschien in de supermarkt geregeld overkomen, maar niet bij Carbony. Het maakt niet uit waar je je op onze shop bevindt, je vindt je mandje altijd bovenaan de pagina terug. Eenmaal je winkelmandje geopend, zie je uit welke producten je bestelling bestaat.

    Stap 3: Inloggen

    Heb je al je eigen Carbony-account? Meld je dan hier aan.
    A = Log in met je eigen Carbony-account of maak er hier eentje aan.
    B = Geen Carbony-account? Geen probleem. Je hoeft er geen te hebben om de bestelling af te ronden.

    Stap 4: Adresgegevens

    Waar mogen we de bestelling naartoe sturen? Vul hier je persoons- en adresgegevens in.

    Stap 5: Betaalwijze

    Tsja, betalen moet ook gebeuren. Selecteer hier de betaalwijze van jouw voorkeur.

    Stap 6: Overzicht

    Controleer nog even voor de laatste maal of...

    ... je adresgegevens kloppen.
    ... je de juiste producten besteld hebt.
    ... je de juiste aantallen besteld hebt.
    ... je de juiste betaalwijze geselecteerd hebt.

    Alles klopt? Dan is het tijd om af te rekenen. Althans, als je er voor gekozen hebt om het pakketje te laten bezorgen of af te halen op ons afhaaladres

    Al onze getoonde prijzen zijn inclusief BTW

  • Betalen & Geldzaken

    Veilig betalen met iDeal

    Wilt u het bedrag van uw bestelling ineens, veilig, vertrouwd en gemakkelijk online aan ons betalen dan kunt u dit doen met behulp van iDEAL. Deze betaalservice is beschikbaar voor klanten van ABN AMRO Bank, ASN Bank, Deutsche Bank, Friesland Bank, ING Bank, Rabobank, Royal Bank of Scotland SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

    Wij bieden iDEAL betaling tijdens het afronden van uw bestelling aan, u komt vervolgens in uw eigen vertrouwde internet bankieromgeving waar u de betaling kunt voldoen.

    PayPal
    Om te kunnen betalen via PayPal is geen account bij PayPal vereist. Indien u in het bezit bent van een PayPal account is het mogelijk om hiermee direct te betalen (bank overschrijving). Via PayPal kan tevens met een normale creditcard betaald worden. Omdat PayPal gebruik maakt van zeer geavanceerde technieken wordt een 100% veilige betalingsomgeving gegarandeerd. PayPal maakt uw financiële informatie nooit bekend aan Carbony.nl. (www.paypal.nl)

    Hoe werkt PayPal?
    Wanneer op de site van Carbony.nl gekozen is voor betalen via PayPal, wordt automatisch de betalingspagina van PayPal geopend. Op deze pagina kan de betaling worden afgerond. Dit kan gebeuren door in te loggen met een PayPal account of direct via creditcard.

    Als de betaling is ontvangen zal de order direct verzendklaar gemaakt worden en worden verzonden.

  • Garantie & Klachten

    Hoewel Carbony.nl een uiterst laag klachten saldo heeft, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets niet correct is aan het aangekochte artikel of dat het beschadigd wordt geleverd.

    Graag worden we hiervan op de hoogte gesteld. Een klacht nemen we dan ook zeer serieus.

    Meld de klacht aan via mail: chschaper@gmail.coml , vermeld uw naam en telefoonnummer.
    Binnen 1 dag krijgt u een reactie van Carbony.nl. In onderling overleg wordt een passende oplossing gezocht voor de klacht, bijvoorbeeld ruilen voor een nieuw artikel of storneren van het geld bedrag.